Betalingsbetingelser
Klarna Checkout
Efter identifikation og en kreditvurdering viser Klarna Checkout de betalingsalternative, du kan benytte dig af. Uanset hvilken betalingsmulighed du vælger, er det Klarna eller en af Klarnas samarbejdspartnere, der håndterer betalingstransaktionen, mens det faktiske køb af produktet eller tjenesten foretages direkte af Testlagret.
Produkt- eller servicespecifikke spørgsmål bør derfor rettes direkte til Testlagret.
De aktuelle betalingsalternativer, der i øjeblikket kan tilbydes via Klarna Checkout, er fakturabetaling, delbetaling (kredit), kortbetaling eller direkte betaling via netbank.
Klarna behandler persondata med det formål at udføre kundeanalyser, identifikationer, kreditvurderinger samt markedsføring. CPR-nummeret anvendes som kundenumre til kundeadministrationsformål. Læs mere her. Har du spørgsmål vedrørende delbetaling og/eller din konto, kan du kontakte Klarna på telefon 08-120 120 00 eller via e-mail info@klarna.se.
Varerne kan kun sendes til din folkeregisteradresse, hvis du har valgt Klarna Konto som betalingsmetode.
Priser
Alle priser vises inklusive 25% moms. Det er ikke muligt for en kunde med en dansk leveringsadresse at undgå at betale moms. En kunde med en adresse i Danmark, som vælger et momsfrit land, vil ikke få nogen varer sendt til sig.
Testlagret tjekker, at den aktuelle adresse i landet er korrekt.
Moms og told
Eventuel moms og told betales af kunden i det respektive land (gælder for lande uden for EU).
Leveringstid
Leveringstid til Danmark er 2-5 hverdage.
Testlagret sender pakker fra lageret 5 dage om ugen.
Testlagret kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser, der er forårsaget af postvæsenet.
Leveringstiden ved bankoverførsel er 2-5 hverdage fra den dato, hvor betalingen bogføres på Testlagrets konto. Testlagret sender imidlertid alle ordrer, så snart pengene er modtaget. Som regel leveres varerne dagen efter, at betalingen er foretaget.
En manglende levering skal meddeles os så hurtigt som muligt og senest 10 dage efter den forventede levering.
Diskretion
Testlagret håndterer ordrer på ganske diskret vis. Vores varer sendes i en umærket emballage, der ikke afslører noget om pakkens indhold. Pengene, der trækkes på din konto, efterlader følgende tekst på kontoudtoget: “TLAB” eller “Klarna”. Dine kundeoplysninger videregives aldrig til en uautoriseret part. Du kan føle dig helt tryg som kunde hos Testlagret!
Fortrydelsesret
I henhold til Fjern- og Dørsalgsloven har du som kunde en fortrydelsesfrist på 14 dage, gældende fra den dato varen leveres. I denne periode har du ret til at fortryde dit køb. For at fortrydelsesretten skal være gyldig, skal varen returneres i ubrudt emballage og være i samme stand og mængde, som da varen blev leveret til dig. I tilfælde af at varen er plomberet, skal plomberingen og den øvrige del af emballagen være ubrudt. Det er op til dig som kunde at betale returforsendelsen. For sager vedrørende fortrydelsesret bedes du kontakte kundeservice@testlagret.dk.
Reklamation & manglende levering
Hvis varerne er beskadigede eller defekte, udskifter vi dem. Hvis leveringen ikke er gennemført, bør du give os besked så hurtigt som muligt, så vi kan spore leveringen. Reklamation skal ske hurtigst muligt efter leveringen. Ved reklamationssager bør du først kontakte kundeservice, inden du sender varen retur. Du kan kontakte vores kundeservice på kundeservice@testlagret.dk.
Om Testlagret
Testlagret drives af Tento Medical AB. Produkterne er registreret i Läkemedelsverkets register over medicinsk udstyr. Produkterne er registreret og godkendt til salg i Sverige.